Photos

Har som sagt inget att göra en lördag som denna så tänkte ladda upp lite bilder från förra lördagen som var BETYDLIGT roligare och händlserikare än denna. Det var nämligen så att min kusin Gisela fyllde 18 så hon hade middag och efter det var det utgång då det bar av till Hamngatan.
Visserligen så spårade kvällen (inte på ett positivt sätt) och jag tappade bort Gisela och alla hennes kompisar vilket jag helt seriöst får be om ursäkt ännu en gång så om dem ser detta så förlåt!!! Det var inte det att jag var dyngrak haha men det var så mycket folk där och Gisse och dem försvann hela tiden men det är så det kan bli ibland...

Min älskade kusiiin öppnar paket

Ännu en snygg bild på Gisse

Giselas kompis Emelie och Gisela är snygga


Fråga mig inte vad jag håller på med...

........

Natta på toaletten haha.... lika snygg som alltid
Har en MASSA fler bilder men orkar inte lägga upp fler nu
Simma lugnt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0