Hejhejhejhejhejhejhejhej

Idag mår jag illa. Som fan.
Jag och Natta gick på Espresso House efter skolan och åt scones och varsin stor Chailatte. Är fortfarande lika mätt och när jag kom hem nu så hade min kära syrra bakat scones så då åt jag en halv sån. Jag måste helt seriöst ta tag i detta. Äter ju heeeeeeeeeeeeeela tiden. Helt serri.
Men jag åt inte bara när vi gick på stan köpte lite fina grejor.
Detta köpte jag:

Två balla ringar från Lindex

Detta nitskärpet från nån random butik som jag inte kommer ihåg namnet på

Dessa örhängerna från Bikbok

Ber om ursäkt för dålig kvalle på bilderna men detta får duga... Blev inga kläder men funderar starkt på att köpa ett par sjukt snygga skor. Ifall jag köper dem så lovar jag att lägga upp bilder.
Ska träna Body Pump klockan sju och innan det ska jag nog springa på bandet. Försöker i alla fall att vara lite duktig hehehe.
Hörs sen
Chiao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0