For those I love I will sacrifise

Idag är det söndag och jag är fortfarande sjuk... Vafaaaaaaaaaaan är grejen? Ont i halsen och hela köret. Fyfan.

Och haha från ingenstans så kom jag att tänka på något knäppt från igår kväll. Ja jag var hemma men en av mina en aning missbildade kära vänner var inte det. Denna personen var ute och röjde, inget ovanligt dock haha men iaf fall så var grejjen den att min vän skicka ett sms till mig där det stod "Var e du???" men eftersom jag inte har några pengar på min mobbe så kunde jag inte svara. Sen en timma senare kom ett tomt sms haha och sen ringde det men jag låg och sov så hann aldrig svara innan det sluta ringa. Antingen så var min kära vän rejält full eller så  lekte någon annan herr/fröken rolig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0