Converse

Jag och mamma kom precis hem från en liten runda i butiker. Vi åkte till en massa olika färg&tapet-affärer men inte en enda var öppen. Har nog varit och kollat varenda sådan butik i hela Gbg känns det som men jaja vi får åka och kolla i veckan istället.
Vi kollade på en ipod-nano som jag funderar på att köpa men jag vill liksom ha med minsta lilla Gb, för jag har typ tre låtar som jag lyssnar på hahaha..... Men dem som finns att köpa har ju som minst 8 Gb. Men jag vill ju ha en så får la bli en sådan... Sen så unnade vi oss varsinn Magnum Mandel mmmmmmm gotti.
Men som jag skrev i ett tidigare inlägg så skulle vi och köpa converse till mamma och då blev jag så himla sugen jag med så mamma köpte ett par till mig med hihi. Blev ett par marin-blåa. Tror jag bjussar på en bild

Lite skev menmen, what to do?

Nu ska jag proppa i mig en massa halstabletter för har rööööövont säger det igen RÖÖÖÖÖVONT

Chiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0