Bullshit att man inte kan shoppa sig lycklig

Hallå
Idag slutade jag klockan halv elva vilket är helt ok kunde ju varit värre... Och efter så gick jag och Natta runt på stan och luncha på Jensen Steakhouse åååh vad god mat dem gör och billig. Helt klart ett ställe värt att rekommenderas. Sedan så drog jag på en ganska så rejälshoppingrunda tjohooooo men dum som jag är så kom jag på att jag måste köpa nya block och såna tråkiga saker till skolan så det första jag gick och köpte var tolv block och pennor, pennfack osv. Men det var först när jag kommit ut ur affären som jag kompå att "faaaan vad tungt det här blev då" så då orkade jag inte köpa så mycket som jag hade velat hahahaha kan man bli mer idiotisk och allmänt efter?
Nog om det. Hör kommer lite bilder på några utav dagens köp

Mina nya snygga klackar från Bianco

Ett par vita Palladium fick också följa med hem

En ny concealer och en nya Mascara båda från Helena Rubenstein (fick även ett litet kitt med en återfuktningskräm, en mascara, ett läppglans och en fondation. Orkar dock inte ta kort på det)

Denna militärgröna jackan från Lindex blev även den min

Kände att det var dags för lite nya nagellack två från O.P.I. mm så köpte lite sådant (glömde dock att ta med lite annat på bilden men äsch)

Okej nu måste jag säga att det tog en evighet att skriva detta inlägget för använder en dator som måste komma från innan istiden för den är så seeeeeeeeeeeeeeeeeeeg helt sjukt. Så nu pallar jag inte denna mer får helt serri damp på den så tack och hej leverpastej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0