Biomys

Hej idag har har och min syster vart i stan hon shoppade lite smått och gott men jag hittade helt seriöst ingenting speciellt så jag köpte endast en svart almenacka. Eftersom jag går på en skola som ligger i stan så blir det ju att man går en hel del i affärer varje dag så tillslut tröttnar man eftersom man har sett alla kläderna en miljon gånger. Men nästa vecka ska jag hitta lite kläder. Känns som att jag inte har något att ta på mig längre. Allt i min garderob är så jävla fult.
Men hur som helst så ska jag, min syster och hennes komis Zophia på bio ikväll. Det blir Bröderna Karlsson, den lär vara bra har jag hört. Känns som att halva världen ska ut och röja ikväll men det ska icke jag. Känns bra för då kommer jag vara mycket piggare än alla andra imorgon istället.
Tack och adjö korven är dö haha jaa jag var tvungen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0